Schrijf je in voor hét Lentetoernooi bij DSK!

8 april 22:15  Welkom bij ons gezellige lentetoernooi! Op 15 en 16 juni 2024 organiseren wij een weekend vol voetbalplezier voor onze jeugd en bezoekende verenigingen. Het beloven gezellige dagen te worden met extra activiteiten en gegarandeerd mooi weer! ;) meer »

DSK bereikt akkoord met fysio

26 februari 20:00  Mooi nieuws! DSK heeft een akkoord bereikt met Fysiotherapie Teding van Berkhout. Ook gaat DSK vanaf 1 maart samenwerken met de BSO 'Cool after School'. Beide partijen kunnen gebruik maken van de faciliteiten bij DSK. meer »

Nieuw bestuur gekozen tijdens Algemene Ledenvergadering HVV DSK

22 juni 13:30  Op 21 juni 2023 vond de Algemene Ledenvergadering plaats bij HVV DSK, waarin het nieuwe bestuur van de voetbalclub werd gekozen. Met een grote opkomst van 51 leden, vertegenwoordigers van de gemeente, SportSupport en de aanwezigheid van procesbegeleiders en de pers, was het een belangrijke mijlpaal voor de club. Hier volgt een samenvatting van de notulen van de vergadering.meer »

Meiden tussen de 10 en 12 jaar gezocht!

11 mei 19:45  We zoeken enthousiaste meiden tussen de 10 en 12 jaar die volgend jaar bij DSK willen voetballen! meer »

Update bijzondere ledenvergadering

1 mei 17:45  Nieuwe update over de werkgroep en de toekomst van DSK. meer »

DSK 4 en DSK 5 kampioen

25 april 20:30  Er zijn successen geboekt bij het zaalvoetbal van DSK. Niet één, maar twee teams zijn kampioen geworden. meer »

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!